Het is bijna zover! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Sharell Bas - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Sharell Bas - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Sharell

Blijf op de hoogte en volg Sharell

04 September 2016 | Nederland, Oudkarspel

Na zeker een half jaar voorbereiding zijn inmiddels bijna alle puntjes op de to-do-lijst afgevinkt en zal ik over drie dagen in het vliegtuig stappen op weg naar Edinburgh! Hier zal ik een jaar gaan studeren.

Gisteren had ik mijn verjaardags-/afstudeer-/afscheidsfeestje. Ik heb een geweldige dag gehad! Ik had van mezelf verwacht dat ik heel erg verdrietig/nostalgisch zou zijn (de laatste keer die persoon zien, de laatste keer avondeten bij mijn ouders (vandaag), etc.), maar dat is geenszins het geval. Ik ben alleen maar blij. Blij dat ik de afgelopen jaren deze lieve, leuke, inspirerende mensen om me heen heb verzameld. :) Blij dat ik de kans krijg om in Edinburgh te studeren en blij voor de kansen die ik daar ga krijgen, zowel op academisch als sociaal gebied. Ik heb er helemaal vertrouwen in dat ik daar mijn plekje ga vinden en dat de vriendschappen hier sterk genoeg zijn om de afstand te overbruggen.

Heel erg bedankt allemaal (ook mensen die gisteren niet aanwezig konden zijn) en jullie zijn natuurlijk welkom in het mooie Edinburgh!

Ik heb er zin in!! Nog drie nachtjes waaaaaa.

Knuffels,

  • 05 September 2016 - 11:00

    Nathalie:

    Leuk dat je een blog bijhoudt. Heel veel plezier in Edinburgh!

  • 05 September 2016 - 20:57

    Amber:

    Jeej een blog, leuk! :) Super lief geschreven ^^ Ik ga je missen hoor, maar ik weet zeker dat je het super fijn gaat krijgen en dat alles helemaal goed is en komt! Nogmaals heel veel plezier en succes daar en alvast een goede reis woensdag! :) xxxx

  • 08 September 2016 - 12:30

    Henny:

    Hai lieverd,
    En gisteren was het dan zover... 's middags nog even lunchen met papa, mama en Kristian. Thuis de laatste spullen nog in de koffers en 's avonds met ons met de trein naar Schiphol... nog even een pizza en pasta... en toen naar de vertrekhal. We hebben Joris en Yvon niet gezien.. maar je wel uitgeknuffeld en uitgezwaaid! Goodbye en tot Hello! Heel veel plezier in Edinburgh. Tot ziens aldaar! Dikke knuffel van papa, mama, Kristian en natuurlijk niet te vergeten ons aller Teddy! Dag schat!!

  • 13 September 2016 - 18:59

    Sissy:

    Lieve Sharell, heel veel plezier en succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudkarspel

Sharell

Ik ga dit collegejaar studeren in Edinburgh (MSc Cognition in Science and Society)

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 10114

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 31 Augustus 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: